Merhabalar, 24. Haftalık gebeyim, 21 + 4 de detaylı ultrason yaptırmıştım, hekim kalpte parlak nokta olduğunu bunun bazen bir hastalığa işaret ettiğini söylediler, akabinde doktorumuz perinatoloji ve tıbbi genetik bölümlerine yönlendirme yaptı, orda da yine görüldü, doktorlar başka herhangi bir bulgu olmadığı için endişe etmememiz gerektiğini ancak yine de down sendromu hastalığının bir belirtisi olduğunu söyledi, tıbbi genetik bölümü ise bunun bir tedavisi yok eğer yine de doğurmak isterseniz diyip bir evrak imzalatarak kabul ettiğimizi kayıt altına aldılar, YouTube da bir ton video var, doğuma kadar yada doğumdan sonra bu durumun düzelme ihtimali var diyorlar, biraz üzgün ve buruk geçiyor günlerim, Allah’a tevekkül etmeye çalışıyorum, bizim için dua eder misiniz? ☺️ bu konuda h bilgisi olan var mı diye danışmak istedim