Kızlar 37 haftayım birden bire beyaz süt kesiği akıntının yanında hafif pembelik gördüm biraz ağrım var ama çok değil nişan mıydı bilen yazsın lütfen arada yine süt kesiği gibi akıntım geliyor nişansa şayet açılma olması gerekiyor mu nişanın gelmesi için