Merhaba , 10 haftalık hamileyim ve bir kaç gündür adet sancısı gibi sancı oluşuyor, belime kadar geliyor ağrı , max 2 dakka sürüyor . Benimle aynı durumda olan var mı ? kontrolum yakın zamanda ama endişe ediyorum açıkçası , ilk hamileliğimde böyle ağrının olduğunu hatırlamıyorum😖