Merhaba kızlar benim 4 düşüğüm var ve şuan 7+5 haftalık hamileyim yarın kalp atışını duymaya gideceğim kızlar göğsümü sıkışıyor resmen nefes alamiyorum çünkü ben boş gebelik geçirdim kimyasal gebelik yaşadım ve doktorum bu sefer de boş gebelik durumu varsa ben hiç bir zaman anne olmayabilirim ve tüp bebek olma şansı 0 dedi kızlar çok korkuyorum namaz kıldım kuran okudum sizden ricam Allah rızası için bana dua edebilir misiniz çok ama çok ihtiyacım var kimin duası kabul olur bilemeyiz Allah şimdiden sizden razı olsun rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın ❤️🤲🏻