Ozge_ll doğum sancim başladığı vakit, evde 6 saat sancı çektim bu süre içinde mide bulantısı yaşadım ve kustum. Hastane gittik ebeye söyledim kustum diye, iyi dedi o açılmayı kolaylaştırmıştır gibi bir şey söyledi yani olması gereken bir şey gibi anladım ben, normalmiş. Hastanede de ikinci kez kustum. İki saat iicnde doğum yapmıştım. Bilgiler yanlış yorumlanıyor sanırım. Ebe bir arkadas varsa daha iyi bilgi verirdi. Sancı esnasında mide bulantısı olması ve yaşanmasi normal 🤔