Kızlar regl günüme çok az kaldı çok heyecanlanıyorum her seferinde benim bat 1 Nisan umarım bu ay hayırlı haberler alırız hepimiz. Normalde her ay 10 gün öncesinden başlıyordu bel ağrılarım sancılarım kramplarım ama bu ay hiçbirşey yok sancım bile başlamadı sadece karnımın sağ alt bölgesine ara sıra kramp giriyor sızlıyor gibi ne olduğunu çözemedim. Hamili annelerimiz de dualarını eksik etmezler inşallah bizlere 🤲🏻🤍