Zeynokus Merhabalar 22. Haftda serklaj atildi ve carsamba gunu 35+1 olucaz doğumlarınız nasıl oldu nasıl ilerledi doktorum dikişleri doğumda alicam dedi sorucam onu ama sezeryan mi normal mi sizin süreçleriniz nasıl , nasıldı ? Tesekkurler
Funday35 Zeynokus Merhaba inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız bebeğinizi bende serklajlıyım ve 30+1 günlüğüz ve bazen bebeğim vajinama vuruyor ve can yakıyor orda haraket ediyor salı günü kontrolüm garda acaba sizde böyle birşey oldumu birde hıçkırıkları kasığımda hissediyorum acaba baş aşağı mı döndü 🤔
Mnvver06 Zeynokus teşekkür ederim cevap verdiğiniz için 20 haftalık erken doğum yaptım sebebi bilinmiyor ikinci gebeliğimde serklaj yapılacagını söyledi doktor o yüzden merak ediyorum
Zeynokus Funday35 evet ara ara o haftalarda benimde oluyordu ama pozisyonu cok değişir o haftalarda benim bası yukardaydi bi ara simdi asagida bebek büyüdükçe değişiyor o durum ayaklarıda asagida olabilir suan :) doktorum bası yukarıda olursa avantaj diyordu bizim icin
Funday35 Zeynokus Demekki normal canım benimde doktorum aynı şeyi söyledi sağ salim sağlıkla vaktinde kucağımıza alalım inşallah 🤲🏻❤️
Bahar24- Banada 13 haftalıkken atıldı ve şu an 35+6 yız 37 de alıcağını söyledi doktorum bu benim ikinci hamileliğim ilk doğumum normal olduğu için bunu da öyle istiyorum inşallah 🙏
Kbrazra1 Mnvver06 merhaba bende sizin gibiyim 20haftalikken doğumum olmuştu merakimdan yazıyorum 20haftalik dogumunuzda bebebginiz yasiyormu