merhaba merhaba kızlar 33 haftalık hamileyim bebeğimin kilosu 2.200 gram bana göre kilosu çok az geldi sizinkiler ne durumda bir de Sezeryan doğum olacak bayramdan sonra olması gerekiyordu bugün doktor bana iki hafta sonra alacaz dedi sebep olarak bebeğin doğum pozisyonu almış olması sizce de erken değil mi