eslemesila maşallah size. bende çok korkuyorum. 37. Haftada ağda yapmıştım hafif uzamaya başlamışlardı ki 38 de acil doğuma alındım. Birde doğumdan sonra bir an da çoğaldı gibi hemen uzadılar. Sağ taraftan kesiğim var çok ama çok korkuyorum. Eskisi gibi olmayacak diye. Zaten asla ağda yapamam. Jiletle de hemen büyüyor böyle kalmak daha kötü. Kadın olmak ne zor böyle şeylerde 😔