ireemnuur Bende almayı düşünüyordum fakat instagramda duhasude var. Görüşlerine inanıyorum. Uzun yıllardır takipteyim. 6-7 aylık kızı için doğum zamanı almıştı. Fakat geçenlerde memnun olmadığını, katlanır olduğu için ağırlık olarak örneğin el, kol ile baskılama yapıldığında katlandığını ve suyun döküldüğünü açıklamıştı. Bende bu yorumundan dolayı vazgeçtim. Yoksa normalde katlanır olması yer açısından avantajlı fakat kullanım olarak dezavantajlı bencede.