narlinco Kızlar selam🤗 çarşamba günü epidural sezeryan ile doğum gerçekleştireceğim. acayip heyecanlıyım🥲 süreçle alakalı deneyimleyen anneler bahsedebilir mi? Operasyon anını hissediyor musunuz acı vs olarak ve ya uyuşturma anında iğne acısı?
HHhhK narlinco hic biri hissedilmiyo sadece sonrasi icin agri kesicini agrin baslamadan yaptirtmani tavsiye ederim Allah yardimcin olsun sag salim kavusun insallah
tazebiranne_hg04 narlinco epidural ve anestezi sonrası vs kafein alın diyorlar baş ağrısını engellemek için yanınıza kahve ve çay alın