ben de 28 Aralık son adetim. ultrasonda hep 1 hafta büyük çıkıyor bebek. şuan doktora göre 13+4teyim. iki haftadır üst üste bakıyor cinsiyet için sanırım gördü. ama aşırı tedbirci bir doktor. emin olmadan söylemek istemiyorum dedi. halbuki çok heyecanlıydık bir tahmin bile bizi biraz rahatlatacaktı. söylemedi ve bir sonraki randevuyu 17.haftaya verdi. yani yaklaşık 1 ay var. o zaman kesin konuşuruz dedi. ama ben duramıyorum çok merak ediyorum 😍 dayanamaz 2 hafta sonra giderim belki de :)))