Sinem-123 ben 26 yım bugün aynı sebeble dr a gittim gayet iyiyiz, uyuyor bide yer oldugundan arkaya kayıyor.. dik pozisyonda ise ayakları aşagı geliyor tekmeleri hissedilmiyormuş.. dr günde 10 haraket varsa korkma dedi .. genede dr un yazısını paylaşayım size.. önce wp den yazdım rahat edemeyince bugün gittim kontrole bende.. :)
Merhaba Merve Hanım. Estağfurullah. Panik yapmanıza gerek yok, 2 saatte 1 defa veya toplamda günde 10 defa hareket hissetmeniz yeterlidir, hafta ilerledikçe, bebek büyüdükçe bir miktar azalacaktır hareketler, bahsettiğiniz sıklık bizim için yeterli. Bol sıvı tüketimine ve diyete uymaya devam 👍🏻