Sdt3456 Kızlar 11+3 haftalığız. Son ıkı gundur. Bı nefes darlıgı var. Normalmi. Bu durumu yaşayan varmı. Ne faydalı olur. Şimdiden böyleysem ileri haftalar nasıl olacak acaba 😢😢
Yonca54 Ara ara dönemlerde yaşayacaksın dinlenmen ve sakin olman lazım o durumda ben 34 haftaligim suanda nefes alma problemini bende yaşıyorum