Nu_r Kızlar doktor ikili test yaptirmadan once perinatoloji polikliniginden muayene olmami istedi daha once olanvar mi ne yapiyolar
KkubraOz Nu_r ben perinatolojide takipliyim riskli gebeyim ama artık özellerde riskli de olmasan perinatologlar bakabiliyor. Perinatolog daha ayrıntılı inceliyor her şeyi. Korkacak bi durum yok endişe etme daha iyi olur senin için hatta. Ayrıntılı ultrasonuda perinatologlar yapar hatta cihazları da daha iyi olur
KkubraOz Nu_r Herhangi bi hastalık durumun var mı , ikiz gebelik, kan hastalığı diyabet ya da rahim kısalığı gibi böyle bi durumun varsa da yönlendirmiş olabilir
Nu_r KkubraOz yok bi rahatsizligim ama kordonda tek damar dedi down sendromlu olabilirmis bu yuzden yonlendirdi
KkubraOz Nu_r ihtimal yani.. perinatologlar normal kadın doğum doktorlarına göre daha ayrıntılı incelerler dediğim gibi korkutmasın seni.
Duygumiran Nu_r hic korkma canm ayni seyi yasadim tek arter damar var 3 olmadi gerekirken benim 1 damar eksik bebgimde sukur hic bi sorun yok
KkubraOz Eymenebrar ı benim kan pıhtılaşmam var ve daha önce DVT geçirdim. Ondan dolayı riskli. Nasıl bi risk peki senin ki kaçıncı haftadasın
Eymenebrar KkubraOz bnm 2 sezaryanim var previa yaziyo tahlilde 6 haftalm suan 5 hadtada ogrendimde soyledi doktorum hamileli bebek kesesi rahım agzıma yeelesmis esinin dikisime yapisma riski oldunu ve kan kaybinda olebilecegimi yadacraimin komple alinacani soyledi dunyaya gelirse eger oda 2 evladin daha var bi cocuk icin kendi canndan olmak istemezsin dedi ve sagliksiz gebelik dedi perinatolijiye gittik ozele devlet yonlendrmedi 12 haftaya bakiyo die kalbi atmiyo diyip kurtaj yapmak istediler 5 hafta r gunluk bebek kalbi atarmis normalde oyle dedi
KkubraOz Eymenebrar söylediğin durum baya tehlikeli yalnız. Benim bildiğim de bu durumda alıyorlar anne için çok riskli çünkü. Bence özelde ki perinatologta takibinize devam edin. Çok şükür 2 evladınız varmış. Ben şunu yapın bunu yapın diyemem sizin için en iyisini doktorunuz bilir ama dikkatli olun. Çok geçmiş olsun
Eymenebrar KkubraOz yarin hersey belli olcak insallah duzelr oda bnde iyi olurum dua edin olurmu olum olura iki evladm icin mecburum bu 3 aylarda rabbim affeder insallah😭
KkubraOz Eymenebrar canım benim hiç öyle düşünme günaha gireceğin bi durum yok. Mecbur olmasan zaten yapmazsın böyle bişeyi. Umarım herşey istediğin gibi olur.