Melissim12 Kızlar bugün kontrolüm vardı. Alttan muayene de 1 cm açılmam olduğu tespit edildi özel hastaneye gittiğim için normal doğumu kaldıramayacağımı sezaryen olursa daha iyi olacağını söyledi ben de sezaryen istiyordum biraz panik bir huyum var... Bu açıdan lakin devlete gidersem 1 cm açıklığa Doğuma alırlar mı???
Minigininannesi Melissim12 Hayır almazlar benim 40+3de 4 cmdi hala belirtiler başlamamis sancı su gelmedi diye almadılar en son su gelince gitmiştim öyle almislardi
Ebrar34 Melissim12 ben 2 cm le gittim yatışım yapıldı normal doğum yaptım panik durumunuz vazsa doktoru bilgilendirin genelde sezeryan olanlar panik atak vs gibi durumları varsa sezeryan olmuyor tehlikeli olduğu için
Annehatice Melissim12 bende sezaryan istiyorum normladen korkuyorum ozele gidiyorum dokturum yapariz dedi
Minigininannesi Melissim12 sancin varsa git bekleme benim sancim yoktu yatış olmadı sancı doğum başlangıcı demek. Araliklari 10 dakikanin altında olunca gel demişti doktorum
Melissim12 Artık çok çaresizim ne olucak başıma ne gelecek merak ediyorum 09.09.18 de sezaryan günüm oldu normal olucaksa da olsun açılmam ilerleyip hemen devlete razıyım o zaman ☺️☺️
Melissim12 Minigininannesi benim nerdeyse sürekli var hiç rahat değilim çok zor geçiriyorum :( oturamıyorum mesela sürekli hareket etmem gerekli
Melissim12 Ebrar34 açılmamın ilerleyip ilerlemediğinden nasıl emin olabilirim peki çok merak ediyorum en ufak şeydede gidip ellerine mahkum olmak istemiyorum ama
Seyhan34 Melissim12 açılman olduğunu anlamazsın pek sancıların 5 dk 1 olduğunda hastaneye gitmen yeterli umarım bir yararım olmuştur
Melissim12 Seyhan34 teşekkür ederim canım anladım sancılarım çünkü çok kötü olmaya başladı artık hiç dayanamıyorum 😞
Melissim12 Annehatice ben gün aldım ama açılmam ilerlerse de devlete gidip normale de razıyım yeter ki erken gelsin hamilelik Çan’ıma tak ettirdi ☺️
Seyhan34 Melissim12 hastanede seni çok yorarlar evde çekmek daha iyi umarım sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın
Merveozcelikcckl Melissim12 nst de sancın çıkarsa alırlar panik biriysen direk sezaryen derim Doğum yapmış biri olarak
Melissim12 Merveozcelikcckl özel de öyle diyorlar paniksin öyleyim herhalde ama sezaryan gününe kadar açılmam ilerlerse devlete gidip normal yapayım diyorum o gücü de buluyorum kendimde ama bilemedim ☺️ Karar veremiyorum hala
Melissim12 Merveozcelikcckl şu an ne cesaret ne güç hiçbiri yok bu bunalım mı ne ben hiç böyle değildim ☺️ Kafayı yedim iyice ☺️