Merhaba kızlar aklıma takılan soru ve sorular var umarım yardımcı olursunuz. Bu ay klomen kullandım çatlatma iğnesi verecekti arkasından ama rahim duvarım kalınlaşmamış. Bu yüzden estrofem verdi hem rahim duvarını kalınlaştırır hemde hamile kalmaya yardımcı olur dedi aynı çatlatma iğnesi gibi. 2 aydır adetim hiç sekmedi hep günü gününe oldum normalde adetim düzensizdir ama bebek tedavisi gördüğüm için düzenli oluyorum. Bu ay olmadım 2 gün geçiktim ilacın etkisimi yoksa hamilemiyim bilmiyorum aşırı stres yaptım çünkü 2 şansım vardı ya hamile kalacaktım ya adet olacaktım test yapmak yada kan vermek istemiyorum çünkü 3 senede hep hayal kırıklığı yaşadım. Estrofem kullanım hamile kalan varmı. Aranızda