sumelegi Kızlar kaçıncı haftada doğum yaptınız? Kaçıncı doğumunuzdu? Cinsiyetiniz neydi? Doğum normal mi oldu sezeryan mı? Sezeryansa sebebi neydi?
iremss sumelegi 39+6 da ilk kızım doğdu gelmeye pekte niyeti yoktu Normal planlarken sezaryen oldu tansiyon kaynaklı
SutlacimiYedimmiBen sumelegi biri 35.haftada digeri 40.haftada dogdu ikiside normal dogumdu ikiside erkek
Merra @sumelegi ben iki kızımda da 39+5 günlükken doğum yaptım. Bu arada ikisinin doğum günü de aynı gün. Şimdi yine hamileyim bu sefer erkek. Yine aynı günlerde olacak neredeyse ama ben nedense bu sefer daha erken doğuracakmışım gibi hissediyorum😅