Merhaba arkadaşlar. Epidural doğum yapanlar biraz bilgi verirmisiniz. Mesela suyumuz geldi evde hastanede epidural istiyorum diyebilir miyiz. Yada doğum başladı ama açılma yok epidural isteyebilir miyiz. Lütfen tecrübelerinizi paylaşır mısınız acaba.