Bugün 33. Haftaya girdim kafa çevresi ve bacak kemiği haftasıyla uyumlu ama karın çevresi 31+4 dedi dr. Çalışabilir raporu almıştım ama bozmamı lazım istirahat şart dedi. Gelişme geriliği karından başlar, daha sonra başka organlarda devam eder dedi. Böyle bçr durum yaşayananız var mı acaba?