11+3 teyiz sizce kız mı erkek mi 🤗
bsrgdn kız hissetim sağlıkla gelsin
bsrgdn Bana kız gibi geldi
bsrgdn bence erkek😀😀
Tabi sağlıklı olsun ama ilk çocuğum kız olsun istiyorum inşallah hayırlısı teşekkürler 🙏 ☺️