Nu_r bana da tek damar var dedi ama fetal ekoya yolladı orası da aynı şeyi söyledi belki olur belki olmaz dedi down ile ilgili bişey denmedi ama , kontrollerimizde normal bende 2 Li test yaptırmadım açıkcası , allahdan gelen herşeye razıyım yani , anne karnında soru. Olmaz ama belki doğdukdan snra sıkıntı olablr dedi oda kesin değil belki korkma Allah’a sığın dua et