Merhaba canım kızlar🌸 Yumurtlamam 16. gün oldu. Normalde reglim dündü ama yumurtlama geç olunca adette gecikirmiş sanırım. Bugün olmam gerekiyor hala gelen giden yok 😁 (inşallah gelmez..🙏🏼) Dün ve bugün sabah kaset test yaptım negatif. Elimde kaset test olmasa hiç yapmam fazla güvenmiyorum çünkü 🤪