Benimde deli gibi kasiniyor karnimi ne kadar kasimamaya calissamda goguslerimde basarili olamiyorum, çok buyuduler bunlar hamilelik icin normal kabul edilen seyler.
Benim annem meme kanserinden vefat etti. Bende senelik kontroller yaptiriyordum. Zamani geldigi icin doktora sordum. Bu donemde baktirmanin faydasi olmaz cunku gostermez kendini dedi. Emzirme donemi bittikten sonra gozukur birsey varsa dedi. Herhalde sut kanallariyla doluyor ondan dedi