Esrasenturk8 Haftadayım dün ağdaya gittim. Eve geldim garip bi sızlama bi sancı Doğal sürecten mi yoksa ağdadan mı anlamadım Doktor doğuma hazırlanıyor vucut dedi ama ağdanın bi zararı olur mu ki
iremss Esrasenturk8 kendinizi kastıysanız sonra rahatlayınca sancı kasılma olmuştur takip edin ama muhtemelen o anın acısıyla kendinizi sıkmanzdan oldu
edis22 Esrasenturk8 agda yapilabiliyor dimi hamilelikte? Bebege herhangi bi zarari varmi? Benim gobegim buyudukce bi tuhaf oluyorum. Sizde gobeginize agda yapiyormusunuz?
Esrasenturk8 Loveis16 ben de sürekli gidiyorum ama ilk kez oldu sanırım alışma sancısı ağdayla alakalı değil
Esrasenturk8 edis22 benim sadece tüylenme özel bölgemde var oraya yaptırıyorum. Diğer yerleri hiç bilmiyorum