Göğsüm var tamamen düz değil ama iri bı göğüste değil hamilelikten önce 75 di ilk haftalar şişti uçları kopacak gibi hissettirene kadar. Şimdi 75 olmuyor nefes alamıyorum içinde ama şişlik olduğunun büyüklüğünün aynı olduğunun farkındayım. Sütüm olur mu emzirirken olmaz mı? Bu arada uç kismi vs de de sorun yok ucuda rahat var ama göğsüm küçük diye sütümde az olacak gibi hissediyorum ☹️☹️