Dimpleee Kese içindeki beyazlık bebek oluşumunun olacağı yer olabilir mi acaba henüz görünmüyor dedi doktor haftaya gideceğim :) [https://share.icloud.com/photos/0e1z3xdZIl4H7UZuooKBYHA9A](https://)
yigitinannesiiiii Dimpleee bebeğin oluşacağı yer canım benimde ilk gittiğimde bebek yoktu ama bu minik kese gibi beyaz şey vardı doktor burada oluşucak dedi🥰