Byztrkravc Tansiyonum yükseliyo idrarda çok şükür protein kaçağı falan çıkmadı ama her ihtimale karşı ciğer geliştirici iğne yazdı 33 haftadayım ☹️Bebeğim 2200 korkuyorumn
okuyor Byztrkravc benim de aynı. Her hafta kontrole gidiyorum artık ve her hafta idrar testi veriyorum. İlaç da kullanıyorum tabi
Rengarenkk Kaç çıkıyor tansiyonunuz? Benimde yükseliyor 3 kere idrar bakıldı sorun yok. 15 oldu en fazla. Biraz dinlenince düşüyor. Bende limonlu su ve sarımsak içiyorum her gün
Milanaz Benimde yükseliyor en fazla 16 oldu alfamet kullanıyorum günde üç kere ve düzenli takip ediyorum. Ama benimki sürekli değişiyor inip inip çıkıyor
Byztrkravc Milanaz benimde düşüyo bazen bazen çıkıuo bıgun o ilaca başlattı iğne verdi ciğer geliştirici siz de vuruldunuz mu
Milanaz Byztrkravc benim doktor vermedi 35+1 oldum belki ondandır bilmiyorum ama gün içinde 15 leri görüyorum bende. Aslında yatış verip takip etmek istedi ama onuda ben istemedim tahlillerde güzel çıktı her hafta tekrar yapmami istedi tahlili 24 saatlik idrarda önemli
Byztrkravc Milanaz idrarda protein kaçağı görse az bişey onu yapacaktı ama gerek duymadı erken doğum olabilir diye ciğer geliştirici iğne verdi
Milanaz Byztrkravc benimde çıkmadı ama tedbir amaçlı yapmamı istedi onun sonucuda iyi çıktı bu tansiyon belki şekerden olabilir benim malesef gebelik sekerimde var
Byztrkravc Milanaz anladım canım bende şeker yok bu tansiyon niye çıkıuo bilmiyorum beni sarsmıyor ben anlamıyorum çıktığını bile