avukatanne1 ben 10 haftalık olduğumda doktora sordum boyatabilirsin ama çok taraftarı değilim demişti, ben de o yüzden 15. hafta gibi 4. aydan sonra boyatmayı düşünüyorum. Ben de normalde ombre yaptırırdım ama hamilelikten önce komple platin boyandı be üstünden 3 ay geçti kumral olmama rağmen benim diplerin halini siz düşünün 😬 ben de kendi rengime döneceğim dışarı çıkasım bile gelmiyo dibi gelmiş saçım yüzünden