busroren ben hiç memnun kalmadım ikinci hamileliğim 4yık oldu sezaryan olmuştu normal yapabilirmisiniz deidm rahmimi kanamadan aldı çoçuğu özürlü doğurttu beni öldürdü de ki yapmıyorum anlaarım içimi kararttı resmen sonra ilk kızım cenk aşkalli doğum yapmıştı tekrar ona gittim sonra sordum normal olurmu diye ilk dediği şey seninki muzurluk yapmassa ilkteki gibi yaparız dedi bu kadar.. ve yiyebilciğim yiyemecipim şeyleri bi kere da.anlattı ve medicanada da doğum yaptırıyormuş..