5+5 TEYİM düşük tehlikem var, çarşamba günü doktor kontrolümüz var çalışıyorum işyerimde alaturka wc var, hiç mide bulantısı yaşamamamıştım daha , bugun sabha anıden mıdem bulandı karnım agrımaya basladı wcde uzun sure kalmak zorunda kaldım, işimin başına geri dondugumde aniden sağ tarafımda belimin yanında şiddetli ağrı oluşmaya başladı biraz hafiledi ama yaklaşık saat 11 den beri devam ediyor , çok evhammlıyım en ufak seyde doktora gıdıyorum sizce bu düşük belirtisimidr gitmeme gerek varmı daha önce aralıklarlada ıkı defa kanama geldi, en son cuma günu oldu ama doktora gıttımgımde acıldekı doktor herseyın normal oldugunu söyledi,kanama olmadanda düşük olurmu