Julide_01 geceist ben dalin aldım toz ve sıvı sanırım narin elde yıkama programında yıkanıyor pusuda bekleyeyim de bu hafta yıkayayım 😍
Naazli geceist green clear ın deterjanını ve yumuşatıcısını aldım. Bekliyorum gelsin yıkıcam inşallah. 30 derece kısa program 800 devirde yıkamayı düşünüyorum
pusatmom35 geceist 30 derece 30 dakika 800 de sıkma programı. Deterjan e bebeğin markası yumuşatıcı da dalin
Bendiyebiri geceist duru sabun tozuyla yıkadım ben 30 derecede 30 dk 800 devirde yıkadım ben birde ek durulama yaptım ne olur ne olmaz diye 🥰
kuzeymomsss geceist dalinin yenidoğan sıvı deterjanı ve yumuşatıcısını aldım. 30 dakika 1000 devirde yıkadım. İlk makinayı 800 devirde çalıştırmıştım ama ıslak çıkardı ayriyetten sıkma yapmıştım hatta