eylulummmm 16+5 iz ama bende hissediyorum ara ara. İlk gebeliğim ama doktor hissedersin normal dedi zayıfım bir de. Abdest falan alırken mesela ağırlık bir yere toplanıyor eğilince, o zaman da çok hissediyorum. Düzenli olarak değil tabi ki bu haftalarda düzenli hareket etmez zaten ama bazen belli ediyor kendini miniğim. 🐣