Esra-0751 ikizleribeklerken 😂 Çok zor gerçekten ben şarj edemiyorum bu haftadan sonra uyumak bile o kdr zor ki doğsunlar bian önce 5 dakikada olsa onlarla beraber uyurum diyorum😔
ikizleribeklerken Esra-0751 sağ Salim gelsinler de insan hepsine sabrediyor rabbim de gücünü kuvvetini veriyor
Ikizlerimibeklerken Gny18 bence doktordan da fark eder benim gidebileceğim başka doktor yok belki sizin doktorunuz normal yaptırır
Ummu88 Mocuzemiz evet bizim 2 erkek, ben 21 haftada hissetmeye basladim. Daha öncede cok hafif kipirdamalar Balon patliyor gibi hissediyordum
Mocuzemiz Ummu88 bende 2kiz canim sen yemeyi nasil yiyorsun cok acikiyorsun?kan sulandirici iyne kullanirsanmi
Ummu88 Gny18 Amin canim inşallah herkes evlatlarini zamani geldiginde saglikla alir. Isimler benim cok hoşuma gidiyor eskimeyen isimler ve anlamlari cok güzel. Sanirim uygulamayi ikiz gebelige ceviremiyoruz, yani bendede tek bebek gösteriyo
elf0 Ezgice0 Allah bağışlarsın isimleri ne olcak acaba benim de ikiz oğlan 20 haftayız hala isim bulamadım 🙈🙈
HavvaNurr38 Sedaerbil Karın sertliği oluyor ve bazen yürüyemeyecek şekilde ağrım oluyor nst ye girdim kasılman var dedi doktor progestan ve magnezyumla şimdilik ilerliyoruz
Kubraveikizler anneyimmm42 Biz de 24+3 olduk. Artık agirlasmaya başladım. Rabbim hepimize güzel haftalarda doğumlar nasip etsin
3273 Kubraveikizler çok teşekkür ederim amin ınsaallah, hepimizindee sağlıkla gelsinler inşallah 🤲🤲🧚♀️
Zeynpkc Kubraveikizler merhabalar bir sorum olacaktıda ilk kan tahlilinizde kaç çıkmıştı peki benim ilk 114 çıktı sonra 4650 ama kese görünmedi
Kusem Merhaba hazır bu kadar ikiz annesi bir aradayken beşik ve bebek arabası önerisi alabilir miyim?☺️ Ikisi de ayni park beşikte yatabiliyor mu yani kaç aya kada yatabilirler acaba 👼👼 bebek arabası olarak hangisi daha iyi olur acaba?
Tgbx Kusem bebek arabası çok araştırdım babyhope ikiz travel sistem araba aldım ayakları çelik çekişli gayet sağlam yakından bir.sürü marka inceledim bisikletçiler çarşısında prego markanın türk versiyonu
gmzzmg Kusem bebek arabası prego 2071 pro travel olanını aldık hatta dolapta uyguna oluyor güvenebilirseniz alabilirsiniz. 2072 modeli de güzel ama orda arkadaki bebeğe kalan alanı beğenmedim ben