Ozge2014 genlerle de alakası var ama ben hergun kahvaltıda yumurta ve peynir tüketiyorum kilo alması için ve bu peynirler arasında kaşar mutlaka var..hergun muz yiyorum (artık bıkkınlık gelsede 😄) ve hergun 5 çiğ fındık 5 çiğ badem 2 tane de ceviz yiyorum. Çalıştığım için kahvaltı ve akşam yemeği saatim düzensiz oluyor ama hergun 15:00 da mutlaka meyve yiyorum. Ekstra şeker tatlı çikolata tüketmiyorum. En son 4 hafta önce kontrole gittiğimde doktor bebeğin kilosunun çok iyi hatta biraz ileride olduğunu söylemişti şuan 34. Haftamizdayiz yeni kontrole henüz gidemedim.