Boncugummmm en iyi mama diye bir şey yok maalesef her çocuğa farklı oluyor
Ben oğluma 4 mama denedim ilki Aptamildi yeni dogar doğmaz ama 1 kutu iyi mi geldi kötü mü bilmiyorum da sonra hipp combiotic kullandım baya süre ama benim oğlumda aşırı kabızlık ve gaz yaptı. Bebelac Gold a geçtim gayet memnunum içeriği daha temiz diye similac denedim ondan da memnundum ki içine virüs karışmış ve bütün mamalar toplatildi daha da cesaret edemedim. Bebelac Gold devam ediyorum ama golden goat da güzel bir arkadasim kullanıyor