Benim de ilkinde tuttu,çok şükür şuan 18. Haftadayız. Sebepsiz infertilite olarak belirtilmişti. 3 senedir istiyorduk.Doktor ilk gün dinlen sonraki günler rutin hayatına dikkat et demişti bol su içtim ve hafif tempolu yürüyüş yaptım . Üşütmemeye çalıştım onun dışında gezip kafamı dağıttım çok odaklanmadım nasipmiş tuttuğunu öğrendim . Çok az ağrım olmuştu . Umarım en yakın zamanda sağlıklı bir gebelik yaşarsınız.