Biraz üşütmüşüm bogazım çok agrıyor ve derinden öksürüyorum dün hava güzel diye aldanıp tişört giydim az önce de sağlık ocağına gittim derdimi anlattım hamile olduğumu da dedim ENFEXİA diye bir antibiyotik yazdı bademciklerim da çok kötü şişmiş kullanmamı söyledi oda sabah akşam ama tereddüt ettim bebeğe bi zarar vermez dedi kullanıp kullanmamakta kararsız kaldım