Acelyaaa_ 10 aylık evliyim ve eşimle ilişkiye asla giremiyorduk. İki kere doktora gidip bırakmıştım oda çözüm olmamıştı. Burada bir çok insan hikayesini yazmıştı bana çok imkansız geliyordu. Şükür kendim yendim!🥰
Gly37 Aaa coknsevindim helal olsun tebrik ederim benim doktorlara kac seanslardan sonra yendim zaten bu işi kendi icinde bitirmek
Acelyaaa_ @“Gly37” kesinlikle insan kafasında bitirmesi gerekiyormuş. Kafamda bittiği gece bu sorunu çözdüm çünkü.