seraperbek47 Bazı gebeliklerde gece bebeğim beni uyandiriyor die okuyorum bense 36haftayi bitirmek üzereyim ama geceleri uykumdan hiç uyandirmiyor beni uzanırken hareketlerini hissettrm ama geceleri hiç uyandirmadi sizce normalmi benim gibi olanlar varmi
litfenama seraperbek47 yani kıyaslayarak hemen endişelenmemeniz gerekiyor. Her bebek ve rutini farklı olabilir.
Sjana seraperbek47 bizde 28’deyiz geceleri asla kımıldamıyo bazen telaşlanıyorum karnımı dürtüyorum falan🤦🏻♀️ Sabah kahvaltı yapıp uzanımca kımıl kımıl oluyo her bebek bir değil siz başka yorumları okuyarak etkilenmeyin mesela bazende çok hareket ettiğimde kımıldamıyo asla uzanınca hareket ediyo
Ebru-adiguzel seraperbek47 benimkide öyle canım çok nadir gece uyandırır bende endişeleniyorum dürtüyorum resmen çocuğu doktora sordum olabilir neden uyandırıyosun çocuğu gün içinde 10 hareket sayıyosan önemli değil rahatsız etme diye kızdı bana😂 ben yarın kavuşuyorum oğluma seninde az kalmış vesvese edip üzme kendini her bebek kendi özgü gece uyuyordur
caganin_annesi seraperbek47 ablam demişti gece uyuyan bebek olacak diye 😂 o gün bugündür dürtmüyorum bebeği uyusun yavrum amdhjshdjd
Bora5832 seraperbek47 benimki de gece hiç hareket etmezdi doğdu hala öyle geceleri uykuda gündüz uyanik
Gul33 seraperbek47 normalde benim oğlum sabaha kadar uyutmaz ama dün kızım hayvanat bahçesi diye tutturdu. Uzun süre yürüdüm sonra da AVM’de alışveriş yemek falan derken akşam 10.30 gibi anca geldik eve tüm gün ayaktaydım. Oğlum da yorulmuş demek ki sabaha kadar hareket etmedi. Yorulunca oluyordur belki
Fadmet seraperbek47 ben de 36dayım bu zamana kadar asla geçen uykumdan uyandıracak kadar hareketlenmedi. Ben arada uyanırsam bi kontrol ediyorum tepki veriyor rahatlıyorum