Nessozz 30 lara gelince bi heycan bastı yaa. Kızıma kavuşmama çok az vakit kaldı ama enfeksiyonu hala bitiremedik inşallah en kısa zamanda onu da halledeceğiz e bir de şekerimiz var dikkatli gidiyoruz 🙂 sizde durumlar nasıl 🤗
Yigitinannesiyim Nessozz 35+0 olduk bizde oğluma kavuşmama son 15 gün kaldı 37+1de planlı sezeryanım var
Nessozz melekimserra hahaha çok az kalmış 🥰 daha çok zorluyor ama çok güzel bir his vaktin yaklaşması 🙈