aylnodbs Kızlar dün geceden beridir mahfoldum, dişimin ağrısından ölüyorum resmen varmı bir yolu rahatlatan birşey ? Doktorumu da arıyamıyorum😔 33+5 gebeligimin haftası
Ays_cskn aylnodbs ayni dertten muzdaribim en arka disim curukmu nedir bazen oyle bir agri geliyorki cok berbat haftamizda kucuk bizim daha 12+ 0 iz bende bekleyim surda
Nrzorlu aylnodbs canim sarımsak koy ağrıyan yere. Bende o haftalarda çektim hiçbir doktor sorumluluk almadi işlem yapılır ama bebeğe etkisi olur dedi ilaçta vermediler haftan riskli dediler. Her yolu denedim geçmedi benim ama sende bir sarımsak koymayı dene istersen 😊 çok geçmiş olsun
Fatmabytr Karanfil yağı tuzlu gargara artık idare ediyorum 33+5 bir dis kırık bir dis çürük ama benim ağzım komple ağrıyor
Nrzorlu Fatmabytr çok geçmiş olsun canım ya vallaha seni çok iyi anlıyorum öyle bir illet ki kendiliginden geçerse geçiyor. Birde bana karanfil yağını önermemislerdi gebelikte
Fatmabytr Ben ilk zamanlar tutunca karnimda ağrı yaptığını farkettim şimdi yutmamaya çalışıyorum ölüyorum ağrıdan başka çarem yok 🥺