Minegny sacmalamakizim yarın erken gebelik testi yapıcam ondada çıkarsa kan testi veririm yada adeti beklerim
Minegny Ayserose1001 catidaki_kedi sacmalamakizim Asil_hatun Sabahki testimi attım kızlar bildirim gelmemiştir diye etiketlerim dedim
catidaki_kedi Minegny benzemiyor ki zaten. Hayırla sağlıkla nasip etsin rabbim gönlündeki 💙netleşince buraya da yazarsın dimi hepimiz merak ettik 🙂
Ayserose1001 Bencede hamileisn ümitlendirmek istemem canım ama kaç defa kuruma çizgisine maruz kalmış üzülmüş biri olarak bu kuruma değil inşallah hayırlı olur 😍
Minegny Ayserose1001 inşallah ben şimdiye kadar hiç kuruma çizgisi görmedim bu bilmem kaçıncı testim günlerce beklediği oluyordu hiç çıkmazdı
Minegny https://imgyukle.com/i/EZdheP Kızlar Buda erken gebelik testi fotoğrafta gözükmesi için içini açtım ben görüyorum ama sizde görüyor musunuz ben 4 yıl önce bu marka ile oğlumu adetim geçince daha net çizgiyle öğrenmiştim ama şuan daha adetime 3 gün var 🤭 kararttım net belli olsun diye
22lavantam Allah hakkınızda hayırlısını nasip etsin 🌹 bizim de 3 ayın sonunda olmuştu. Ben adet olmam gereken gün erken gebelik testiyle görmüştüm çift çizgiyi.. rabbim isteyen herkese nasip etsin