Kızlar 37. Haftadayım normalde de bebeğim aşırı hareketli değil mi sabah 10da uyandım kahvaltı ettim soluna yattım hiç hareket yok sadece karnım sert şuan 2 saat oluyor emin değilim ama sadece bir kere kayma hissettim belki o da olmayabilir karnımın sol tarafı sert sadece normal mi