Merhaba hanımlar ilk gebeliğimde korsem vardı ama evdeki hesap çarşıya uymadı çok fazla ödemli olduğum korsem olmadı eve çıkınca kayınvalidem çarşafla sardı ama sürekli onu bilen birinin yapması gerekiyor bende ki korse günlük kullanım için uygun değil yan kısımlarındaki tel çok rahatsız edici olmuştu devamlı takamadım sizin aldığınız veya kullandığınız korse marka ve modeli nedir