Brailolu Kızlar bu ikinci gebeliğim birincide sezaryen oldum sonrasında bastırma olayı falan olmadı ama sezaryen olacağım hastanede bütün hastalara bastırıyorlarmış pis kan çıksın die ben istemiyorum çok korkuyorum olur mu böyle birşey 🤔
Burhandilek Brailolu evet ya çok kötü o bastiriyolar ilk dogmumda doktorun elini tuttum bagirdim canım yanıyor napim hafif hafif bastırsinlar bizde canız sonucta
Gozdealpu Hemşire Eliyle bastırıyor da dayanılmaz bi ağrısı yok. Kanaması başlamayanlara yapıyorlar galiba. Bana yaptı 2 kere parmaklarıyla bastırdı sadece. Tüm gücüyle yapmıyor