Kızlar kuaföre gidiyorum suan 37 nin içindeyim gecen hafta gittim biraz bekleyelim dedi kuaför sizce kaçıncı haftada olmalı sonuçta artık muayeneler de başlayabilir. Bide doktor çatı muayenesi için daha bar dedi ama nst de sancı çıkarsa anlık bakar mı merak ettim ?