1 Martta eşim izne geldi 2. Olarak bebek planladık ilk denememde çok stres edip kafama taktığım için bu defa çok rahattım aklıma bebeği getirmedim ovülasyon testlerimi kullanmadım adetlerim düzenlidir 3 aylık folik asit kullandım genel muayene oldum bir sorun gözükmüyor. Tek sıkıntımız 6-7 ay ara ile bebek planlamamız 2 Mart 17 Mart arası değerlendirdik gün aşırı olarak daha sonra kahve rengi lekenemem başladı sonra günlük ped kadar kanamam oldu kesildi şuan beyaz normal akıntım var 2 günde adet gecikmem var adetten bir gün önce erken gebelik testi yaptım negatif çıktı.
Başına böyle bir şey gelen var mı Çarşamba gününe kadar bekliyim diyorum olmazsam kan vereyim ne dersiniz kızlar ?
Erken gebelik testini daha güvenilir yoksa kaset testmi
Ara kanama beni şaşırttı açıkcası daha önce ara kanamam olmaz sadece yumurtlama zamanımda kahverengi lekelenmem oluyordu