zanimo Kızlar bugun yalancı sancıyla acile gittim ve ilk defa çatı muayenesi yapıldı açılma Yok ama rahimde kasılmalarım var açılma Yok. Normalde ocağı bekleyeceğiz normal Doğum icin ama sizce Doğum daha mi yakın.bu çatı muayenesinden sonra korku geldi ve sezeryan düşünmeye başladım Ne olur bana gaz verin normal Doğum icin 🙏🏻☹
Dyg16 Merhaba,bende 38+2 deyim,henüz sancım yok,kasılmalar oluyor arada.Yalancı kasılmalar olucaktır bu hafta ama gerçek sancılarla beraber açılma başlıyor.Sakin olup bekleyeceğiz🙏
zanimo Dyg16 evet hayırlısıyla bekleyeceğiz kasılmalar korkutmadı cok da normal Doğum korkuttu herşey normal giderken de sezeryana mecbur kalmak istemiyorum Allahim hepimizin yardımcısı olsun insallah 🙏🏻🙏🏻
Zeynep23 Dyg16 ya bu kasılma ve yalancı sancı nasıl oluyo kasıkta bir ağrı mı oluyo tarif edermisiniz
Elfszgn zanimo bnmde ocakta doğum canm bnde 38deym yalancı sancılar oluyo kasılma oluyo ama korkmuyorum normal doğumu beklyrm htta inşallah sanclrm olur diyorum korkma sende hiç🙏
Dyg16 zanimo çatında bi sıkıntı cıkmamıs ne güzel herşey yolunda 🙏 tabiki neyle karşılaşacağımızı bilmediğimiz için korkuyoruz ama Allah gücünü verir hepimize çatır çatır doğururuz inşallah🙏🤗
zanimo Elfszgn amin insallah cnm ya bu kadar az kalmışken gunleri dolsun güzelce 2018 bebekleri olsunlar insallah 🤗🤗
SalihaTelli Bizde 38+5 haftadayız, inşallah Allah nasip ederse 1hafta sonra bebeğime kavuşucam🙏🏻 Benimde yalancı sancılarım oluyor ama gidiyor geri sürekli gelse hastaneye gidicem ama geri gidiyo kasılmalarda oluyor bakalım belki dahada erken gele bilir 😌😘💞
Berilzdemir Dyg16 ben 38+2 deyım sadece karnım top gıbı oluyor sonra gecıyor baska hıc belırtı yok. sizde?
Berilzdemir Dyg16 aman ocağa kadar olmasın dıye dua edıyorum zaten😍 öncelikle saglıklı olsun tabıkı🙂 ama 2018 bebişi olur ınsallaj🙈🙈
Berilzdemir Dyg16 şimdi geldim doktordan. Nat de hafıf sancı cıktı onun dısında suyu ve bebek iyi🙂 Ocagı görür dedi doktor😂 yalnız gecen persembeden beri hic kılo almamıs gozukuyor. O bölümü anlamadım bir tek. Doktor onun cok onemı yok dedı ama hala 3200.
Dyg16 Berilzdemir Kilo alma yavaşlıyormuş bu hafta artık,bakalım bizimde cumartesi randevumuz🤗Ocak ı görecekmiyiz🤗Yılbaşını bekliyor bizim bebekler 🤗🙏
Seyemmm Kizlar benimde 38+2 gunluk oldu karnim sertlesiyo cook yürüyemiyorum artik kasiklarimda agri oluyo rahmimdedr kasilma sizce geleceginimi sinyalliyo bebis
Dyg16 Seyemmm normal bu belirtiler,gerçek sancılara hazırlık,gerçek sancı belden gidiyormuş ve regl ağrısı gibi hissediliyormuş sanırım.bakalım ne zaman nerde yakalıcak bizleri🤗🙏hayırlısıyla doğsunlar inşallah 🙏
Seyemmm Dyg16 amin ya insallah allah bi avazda kurtarir hepimizi saglikli vi sekilde yavrularimizi aliriz kucagimiza👶