Zeh123-ra bı tane kızım var ikizlerimde kız bence dünyanın en güzel şeyi olmalı. Bizde 7 kız kardesiz hergun ararız bı ortamda bı araya geliriz. Mesela ablamin üç oğlu var evet kız rrkek farketmiyor ama ablaam hep kız çocuğu istemiştir şimdi bile ahh keşke üç oğlum olacağına bı kızım olsaydı yani anlacagin kizz çocuğu başka hele ilerleyen zamanda bambaşka bisey